årsresumé

jag har försökt och ibland lyckats med att göra någon form av årsresumé på året som varit så here we go. 
 
♦Jag inledde året med att vara rätt instabil, och mådde väl inte jättebra, samt var i ett förhållande som senare på våren fick sitt slut.
♦Jag firade några av mina bästa vänner som gick och fyllde 18 där på vårkanten. 
♦Jag började må allt bättre och efter det avslutande förhållandet började jag jobba på mig själv ordentligt. 
♦Jag fyllde 18 i början av sommaren och gick ut tvåan, och hela sommaren jobbade jag röven av mig 
♦Jag träffade min nuvarande pojkvän under sommaren, och ja fasen vad jag tycker om honom. 
♦Jag åkte utomlands 2 gånger inom loppet av 1 månad, turkiet och rhodos. Underbar semester och roligaste veckorna på sommaren. 
♦Jag började sedan trean, och denna höst att stormat fram.
♦Jag valde att hålla tal inför hela mitt rektorsområde och berätta om mitt liv, från dåligt till bra. 
♦Jag tatuerade mig i slutet av sommaren, på överarmen.
Sedan kom nästa nyligen som hamnade i nacken. 
♦Jag har gått all in för träningen sedan början av sommaren, finns inget som är så roligt som att träna 
♦Jag har funnit lycka i mig själv och faktiskt mått bra för första gången på många år. 
 
Jag vet att jag tjatat om att jag blivit lyckig och mår väldigt bra, och det är ingen lögn för det gör jag verkligen. 
Men bara för jag är lycklig så betyder det inte att jag inte har motgångar i livet, det har jag men jag hanterar dom annorlunda än tidigare då jag vet att vissa motgångar i livet är inget jag kan påverka eller inte är mitt fel. 
Därav min lycka. Jag blir ledsen och tycker det är jobbigt men jag går inte in i någon form av depressionläge som jag tidigare kunde göra. Det här är mitt liv och det är till för att levas, lyckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback