Sol,vind och vatten.

Nu i mörkare tider så kan man ju inte låta bli att klicka sig in på resesajterna och kolla omkring på resor. 
Jag har iallafall bestämt mig, om jag lyckas få ett sommarjobb i sommar (hoppashoppashoppas!!) så ska jag ta en del av de pengarna och en del pengar jag sparat detta halvår som kommer till en resa. 
Jag är som sagt sugen på Paris, men jag är även lite sugen på Rom igen, Barcelona eller eventuellt en charterresa som till Grekland eller likande. 
Båda är ju så värt pengarna, men det är ju vad man är ute efter, en upplevelseresa eller mest sol och bad? 
Ja.. jag får fundera lite på det där alltså.. Men här får ni några resebilder som jag kan fresta er med iallafall
 
bilderna är från fritidsresors hemsida på två olika hotell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback