LIFE

ibland skulle jag vilja kväva vissa långsamt.. okej det där var till överdrift men ibland blir jag så himla irriterad
Vissa människor har så svårt att förstå att andra mår dåligt över vissa saker. Jag ska vara lite extra tydlig så ni förstår
Vissa människor ifrågasätter att andra mår dåligt, som om det är fel att man mår dåligt över vissa saker. Det är någonting jag inte tål för alla är vi olika och reagerar på olika sätt. En sak som jag skulle må dåligt över skulle någon annan kanske inte alls reagera på och tvärtom. Detta är tydligen inte möjligt att förstå för vissa människor vilket jag känner att det är respektlöst. Alla har vi kriser i livet, stora som små och vi hanterar dem på olika sätt. 
Jag tror att det är en av alla anledningar att så få faktiskt öppnar upp sig och vågar prata om problem för dem är rädda för att bli utdömda. Alla har rätt att må bra, och dåligt. Det är mänskligt. 
 
För egen del mår jag idagsläget alldeles utmärkt och väldigt lycklig. Jag har växt som människa och blivit mer mental stark på senare tid, det är kul när livet går uppåt eller hur? Jag önskar att jag kunde hjälpa människor och få dem att inse att det är okej att ha en nedgång i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback