JANUARI 2012

Detta är min sumering av 2012, så i tolv dagar framöver kommer ni få höra om vad jag gjort och tyckt om året. och sedan en liten sammanfattning av det hela! Så låt oss börja med januari. 
 
Den jobbigaste månaden i mitt liv, jag grät, jag skrek och jag gick sönder inombords. 
Jag önskade och hoppades många hemska saker under den månaden, men för att tillslut resa mig upp och ställa mig på egna ben, så tack vare den händelsen som inledde mitt år, gjorde att jag växt så otroligt som människa, vilket jag är glad över när jag sitter här idag.  Men januari var även en bra månad då jag fick besök av min härliga lilla kusin som vi lekte med, han får en alltid att le den lila gossen!

Kommentarer
nunnis säger:

ofta du inte nämnde att vi fick kontaken igen.. tack </3

2012-12-23 | 15:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback