JULI 2012


Jag tillbringade en del tid i kalmar hos min pappa, och även hos min farmor och farfar på öland, underbara öland. 
Sedan åkte vi upp möt linköping och mot morfar där min lilla kusin även var i faren och lekte för fullt!
Mitt i månaden kom även visfestivalen och första dagen var jag inne i ruinen och kollade på den otroligt duktiga artisterna, andra dagen var det lite fest och tredje var det lugna puckar. 
Jag och familjen åkte över till andra sidan Sverige och bodde i en stuga utanför halmstad, då fick jag för första gången besöka ullared, men vädret var inte på våran sida den veckan dessvärre!
Förövrigt fyllde en av mina närmaste vänner 17 år i slutet av månaden med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback