The World.

Mina resor. 

Jag har rest en del, trots att jag har ca 6 månader kvar tills jag blir myndig. Jag har besökt danmark, turkiet, bulgarien, italien, cypern, frankrike, och grekland ett par gånger. Resa är något som gör mig lycklig, för jag får chansen att se och uppleva denna underbara jord vi lever på.
För det finns så många ställen, och platser som är värda att se och besöka, som nästan är ett måste för varje människa på denna jord att ha en chans till att få se. Tyvärr har inte alla det, men jag är en av dom som är lyckligt lottade och har fått chansen att se delar av världen. Och jag tänker inte sluta än för jag har många saker kvar att se. 
Asien, som Japan och Kina är något jag alltid vela se, kulturen och allt vackert dem har där borta. 
USA, ett måste just för det är stort och det har så otroligt mycket att bjuda på, grand canyon, frihetsgudinnan osv.
England, landet där det alltid regnar.. men den har en otroligt fin huvudstad med allt möjligt roligt, och man får väl inte glömma bort den roliga brittiska dialekten?! Den är ju väldigt rolig.
Sedan så ligger Frankrike mig varmt om hjärtat, där skulle jag kunna bo och leva stora delar av mitt liv, för när jag satte min fot i paris vart jag kär. Men jag har ett par år till innan jag blivit så pass vuxen och ska bosätta mig någonstans. Men vem vet? Frankrike passar mig alldeles utmärkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback