INNAN JAG DÖR...

 
Jag har sedan ganska långt tillbaka tyckt om dessa bilder som finns på blandannat weheartit. 
För man kan beskriva med ord och bild vad man verkligen vill åstakomma i livet, så tänkte ge er 4 stycken här, och en liten kort förklaring.

Jag har alltid varit facinerad av världen, och att resa och se saker, så en bra ide är att backpacka i europa, till att börja med, för i stora vida världen måste man ju börja någonstans eller hur? 
Skriva en bok.. Jag vet inte varför egentligen, mest för min egen del vill jag göra det, och det skulle vara otroligt grymt att få den publicerad någon gång, även om den skulle stå på reahyllan för 20 :- skulle jag ändå vara stolt för jag gjort det. Den hänger väl även ihop med nummer 3, leva livet fullt ut, leva som den människan jag är och gå min egen väg vad folk än säger och gör, för om jag inte gör det är jag inte sann mot mig själv.
Alla flickors små dröm tillsist, OM jag någon gång gifter mig vill jag ha en perfekt bröllopsklänning, och stå i den klänningen på mitt egna bröllop och vara lycklig as hell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback