TRÄNINGSTIPS

Hejsan hejsan!
Nu sitter jag i soffan och ska äta ägg och kvarg, och usch det lät äckligt tillsammans men äter det ju såååklart var för sig. Det blev dubbelpass för min del idag, både core och ketterbells.
Tänkte tipsa om några träningsformer som är mina favoriter!
Core - Ett pass där man tränar bålet, alltså mage/rygg. Det är väldigt skönt och lagom jobbigt pass som bränner till lite i magen. 
 
Ketterbells - ett pass där man har en ketterbell och svingar omkring med och gör olika övningar med. Någon som är väldigt jobbigt och man får pressa sina muskler till det yttersta, ett pass man bör gå på om man vill utmana sig själv lite extra!
 
Pilates- en blandning med andningsövningar och stryketräning, där är tekniken otroligt viktig men det tar mer än vad man tror, samtidigt som det är avslappnade, superhärligt. 
 
Sedan hänger jag ju som vanligt på actic och kör styrketräning och konditon med!
kämpa på med träningen allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback