SEPTEMBER 2012


Det hände många spännande saker i september!
Jag träffade min grabb för första gången, (eller ja vi hade setts tidigare men aldrig pratats vid då) 
En riktigt muppig bild men ett stort minne för gud vad nervös jag var den dagen, men när jag sitter här idag så vet jag att jag hade inget att vara nervös inför.
Sedan var en av terminens största fester, samhällsfesten. Gud så roligt vi hade haha
Som ni ser på bilderna så var jag utklädd till rockare, vilket i stort sätt alla förstod  så det var en bra utklädnad trots allt!
Min pappa gick även och blev med katt, våran lilla mysan. Den gosigaste och mysigaste katten jag någonsin träffat, och om hon själv får bestämma ska hon ALLTID sitta i knät och gosa. Men vi som inte varit djurmänniskor tidigare vart golvade av den lilla tjejens charm. 

Kommentarer
JOSEFINE ANDERSSON säger:

HAHA SKÄNA BILDER!!

skoja inte! tycket jag heeelt klart absolutely att du ska göra! inget man ångrar lixom, annars köper man ju kanske ändå på sig massa andra onödiga skitskor haha... då kan man likagärna ha dom snyggaste istället haha! dessutom är dom ju störtsköna, mot vad det känns som dom borde :D

2013-01-05 | 15:46:20
Bloggadress: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback