Hello bloggen.

Jag är sämst på att blogga... men tänkte ta tag i det och skriva ett litet inlägg nu 
 
Det här är två så kallade "träningsbilder" på mig, den första är från februari 2012, och den andra är från september 2013. Skillnaden syns kanske inte så jättetydligt men lite kanske. Men jag ser skillnaden och känner den varje dag. Idag väger jag 8 kg mer än jag gjorde i början av 2012. Detta låter inte så mycket kanske men för mig är det enormt, jag har alltid haft svårt att gå upp i vikt så dessa kilo har varit ren lycka för mig. *
Denna underbara viktuppgång har varit pga träningen, för jag har tränat mig till dom kilona. För många som tränar vill man snarare nå det motsatta, en viktnedgång. Vilket jag tycker är okej så länge det inte går över styr.
För det är först när jag började träna jag insåg hur viktigt det var att äta, och att äta mer än innan. 
Idag har träningen blivit en del av mitt liv, en typ av livsstil. 
Jag började träna för jag hatade hur jag såg ut, och skulle ge mig fan på att jag faktiskt kunde se annorlunda ut och jag lyckades, idag ser jag faktiskt annorlunda ut. Men det jag vill säga med allt det här är att jag började träna för jag kände att jag var tvungen, vilket kan vara en bra motivering men inte tillräckligt. För det är jobbigt att ha så många måsten i sitt liv, och varför då göra träning till en av dem? 
I våras började jag ändra mig och började gå och träna för jag tyckte det var roligt. och idag tycker jag det är roligt att gå till gymmet. För jag tycker det är skitkul att träna, och det är därför jag gör det. 
Och med ett liv som ordnat upp sig och blivit bra så är detta bara ännu ett plus i kanten att jag hittat någonting som jag tycker är riktigt skoj. Glöm inte bort att vara stolta över själva. 

Kommentarer
Nora.A säger:

Du är alltid lika vacker..spelar ingenroll hur du ser ut elr vad du väger;;;;;)))♥♥♥ Alltid lika beutiful josse♥

2013-11-12 | 20:29:54
JOSEFINE ANDERSSON säger:

MEN SNYGGING!! GRYM ÄR DU

sv: Heheheh självklart INTE, det är ju lixom... hela halva grejen! Drömma julklappar lixom... heheh :]
Och jaaa, blir så himla stelt annars! Speciellt om man aldrig använder/står framme det man fått. Man ba "eheheh, den var fin, men.. jag lixom.. den passade inte just nu"
KRAM

2013-11-14 | 08:19:06
Bloggadress: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback