ALANYA BABY

Jag har haft den fetaste veckan i sommar. En vecka i Alanya med brorsan och pappa. 
Sen har jag träffat människor jag aldrig skulle lärt känna annars, och jag är så tacksam för jag träffade dessa människor. För så roligt som jag haft denna vecka har jag inte haft på mycket länge. 
Dom galnaste festerna, roligaste umgänget och superbra väder, finns ingenting att klaga på
ca 10 nya bekantskaper, mellan åldern 20-35. Underbart
Nu ska jag sätta mig och fundera det sista för i veckan ska jag försöka boka en tid för min första tatuering, dock blir den inte förrens sommaren är slut, men ändå. Sen när den är gjord ska jag boka min andra. åh vad jag längtar att få lite( en del?!) bläck under huden. 

Kommentarer
JOSEFINE ANDERSSON säger:

sv: Tack finis! Jag är sjukt stolt över mig själv, nästan pinsamt stolt över mig själv haha :] Men det är väl så det ska va!

2013-08-17 | 13:41:24
Bloggadress: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback