Tattoo

Kände att det var dags att bli personlig igen. Denna gång en liten story om min tatuering som sitter så fint på min arm.

Jag älskar den, och jag är så himla nöjd med den. Victor som gjorde den är otroligt begåvad måste jag säga till en början. Jag gjorde den för att påminna mig själv varje dag att fortsätta kämpa, att fortsätta vara stark även att det är svårt. Efter många år med kämpigt perioder så har jag blivit starkare än vad jag varit innan. Men alla har vi dåliga dagar, och ja jag hade lika gärna kunnat skriva en post it lapp till mig själv och satt vid sängen. Men det var inte så jag ville ha det.Den här tatuering bär jag föralltid. Och den symboliserar att det finns bra i det dåliga, och att man måste komma ihåg det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback