Tips på appar!

Jag tänkte tipsar om några appar jag använder, och kan börja med att säga att jag är rätt kräsen. Jag ser det som onödigt att ha massa appar men här är dom jag tycker är toppen!

Freebee: En app som gör att man får rabatt på olika varor och vissa varor gratis till och med! Mestadels mat men ändå toppen att spara in lite pengar på sådant tycker jag

Swish: En app där man kan föra över pengar genom mobilen, vilket är hur smidigt som helst, man måste va 18 år för den egentligen men den går att fixa med föräldrarnas underskrift!

Don't forget: för oss glömska, får man en påminnelse om ppiller.

Skolmaten: så man kan ha lite koll på maten i skolan, så man inte dubbelbokat samma rätt i skolan och hemma. För det är ju mindre kul!

Om ni inte hade dem innan, tycker jag ni bör skaffa dem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback