DECEMBER 2012

Jag inledde december med att åka till min fina moster Ida, gud vilken bra helg det var!
Sedan följde Alexander med till landet, eller ja rättare sagt till min pappa haha 
Det blev även en hel del jylfirande, ett av dom är det ni ser på bilden längst ner, när vi var hos min moster Jenny och firade med min lilla kusin Arvid. Sedan hade jag ett toppen nyår med, men fint folk, lite alkohol och en puss inledde nya året!

Men det är trots allt med många känslor jag sammanfattar 2012. Det var ett otroligt jobbigt år som började rent ut sagt åt helvete, sedan tappade jag mig själv där på vägen någonstans under ett par månader, vilket inte heller var helt lätt.. I slutet av sommaren hade jag kommit på benen igen, och livet gick upp och ner men blev till väldigt bra då jag fann Alexander, en person som bringer så mycket lycka i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback